Ansök om eller ändra i medlemskap

För att få tillgång till bl. a. kräftfiske, sommarvatten och tennisbana så behöver du vara medlem i Lilla Björknäs villaägarförening. Det är enkelt och det enda du behöver göra är att fylla i nedan formulär.

• Vill du förutom medlemskapet i villaägareföreningen få tillgång till övriga tjänster så ange bara vilka.
  • Är du medlem, men vill utöka eller minska omfattningen på ditt medlemskap väljer du det i menyn nedan plus utökade tjänster.
  • Är du medlem, men vill uppdatera dina adressuppgifter väljer du det i menyn nedan. Speciellt e-postadress skulle hjälpa villaföreningen mycket.
  • Givetvis kan du säga upp ditt medlemskap här också.

För att bli medlem måste man äga en fastighet i området Lilla Björknäs och på grund av bl.a. kapacitet och fysiska dragningar av sommarvattennätet har vi begränsningar till vilka vi kan erbjuda medlemskap. För närvarande tar vi upp medlemskap i nedan område. Styrelsen förbehåller sig rätten att i var tid besluta om medlemskap. Avgifterna fastställs varje år på årsmötet och kan variera något från år till år.

Medlemskap

Kräftfiskelotteri (anmälan årligen inför/på årsmötet, max en lott per fastighet)

Anslutning till sommarvattnet

Hanteringen av personuppgifter finns beskrivna på en separat sida som du kan nå här.